مجله تبلیغاتی

با مجله تبلیغاتی پول ها را ورق بزنید

مجله تبلیغاتی جز رسانه¬های تبلیغاتی به شمار می¬رود. مجله و بیلبورد تبلیغاتی سطح شهر جز مؤثرترین تبلیغات چاپی محسوب می¬شوند. امروزه ژورنال تبلیغاتی به‌صورت آنلاین و یا کلیپ مجله توسط گروه پیشنهاد به شما ارائه می¬شود. سؤالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است آیا می¬توان با تبلیغات مجله ای درآمد را چند برابر کرد؟تفاوت بزرگ و خاص مجله تبلیغاتی لوکس پیشنهاد با دیگر مجله های اصفهان و ایران این است که جدای از طراحی و کیفیت چاپ بالا در تیراژ بالای ۱۰,۰۰۰جلد  همزمان مجله به صورت کلیپ، تیزرتبلیغاتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. تمام تلاش ما پیوند زدن دنیای مجازی و چاپ است که این کار در قالب کلیپ مجله ارائه می شود. گروه تبلیغات پیشنهاد کلیپ تخصصی شما در این مجله در دسترس کل دنیا قرار خواهد گرفت. نظارت آنلاین توسط مشتریان در نحوه طراحی و پخش اولویت کار ما بوده است. سؤالاتی ممکن است پیش بیاید که تیم مشاوره تبلیغاتی پیشنهاد برای شما پاسخ¬های ویژه¬ای دارد. با ما همراه باشید.

داستان برندهای مشهور

شاید چندین سال پیش هنگامی‌که برندهای مشهوری مانند ۵۰۴۰ یا اسنپ و… هنوز مطرح نبودند کسی باور نداشت که استارت آن¬ها از مجلات تبلیغاتی و تبلیغات چاپی شروع شد. ازنظر شما دلایل انتخاب آن¬ها برای این کار چه بود؟
۱٫ تبلیغات در مجله تبلیغاتی بهترین رسانه برای توصیف کارکرد یا کارایی محصول یا خدمات است.
۲٫ با آن به‌راحتی اطلاعات لازمه را کسب خواهید کرد.
۳٫ از نظر اعتبارسازی ئ مطرح ساختن برند شما بسیار بالا است.
۴٫ از لحاظ محتوا و کارایی می¬توان جامعه هدف را مشخص کرد.
۵٫ از لحاظ زیبایی، اعتباربخشی و ارزش کار و شکل سنتی بسیار معتبر و عالی می¬باشد.
۶٫ نسبت به بیلبورد تبلیغات، تبلیغات محیطی، تبلیغات تلویزیونی و رسانه‌ای بسیار ارزان است.
۷٫ داشتن عمر طولانی و زمان تاثیر گذاری زیاد.

گرافیک در مجله تبلیغاتی

عکس و لوگوی مناسب

خلوت بودن عکس برای جذب مخاطب

کیفیت بالای عکس استفاده شده

ارتباط عکس با محصول

اگر موارد بالا را بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد برندهای معروف همه ارکان یک تبلیغ را هدفمند انجام داده¬اند.

کدام مجله تبلیغاتی را انتخاب کنم؟

در این مورد موضوع بسیار راحت است؛ مانند ده‌ها سال قبل نیست که در یک مجله هزاران مطلب باشد. در حال حاضر، مجلات تخصصی مانند مجله تبلیغاتی پیشنهاد در اصفهان وجود دارند. با توجه به محصول تیم گرافیک ما ایده¬پردازی و طراحی¬ لازم را انجام می¬دهد؛ و در صورت رضایت اقدام به چاپ و توزیع می¬کند. این به¬نحوی به شما کمک می‌کند تا در جامعه هدفی دیده شوید که نیاز به محصول یا خدمات شما دارند.

نکات مهم برای سفارش  مجله تبلیغاتی

۱٫ تبلیغات روی و پشت جلد نسبت به صفحات داخلی نظر مخاطب را بیشتر جلب خواهد کرد.
۲٫ تبلیغات پشت جلد هم بسیار در معرض دید قرار می‌گیرد که ۶۵ درصد بیشتر نسبت به صفحات داخلی خواننده دارد.
۳٫ در صفحات اولیه مجله تبلیغاتی نسبت به صفحات بعدی ۱۰ درصد خوانندگان بیشتری دارد.
۴٫ هفت صفحه اولیه تبلیغات مجله ای خوانندگان توجه زیادتری به مطالب دارند.
۵٫ طبق تحقیقات استارچ در یک‌سوم اول یک تحقیق ۱۲ درصد بیشتر از یک‌سوم آخر خوانده می¬شود.
۶٫ احتمال دیده شدن صفحات سمت راست ۱۵ درصد بیشتر از صفحات سمت چپ است.
۷٫ تبلیغ در وسط مجله تبلیغاتی بسیار بازخورد خوبی دارد.

جزییات تبلیغات در مجلات

۱٫ بیننده نیمه بالایی صفحه را بیشتر می¬خواند.
۲٫ تبلیغات مسابقه، بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد.
۳٫ اگر صفحه آگهی، ضخیم‌تر باشد، بیشتر جلب‌توجه می‌کند.
۴٫ صفحه‌ای که کوچک‌تر از بقیه صفحات است، نگاه مخاطب را جذب می‌کند.
۵٫ تاکردن صفحه، یا طلاکوب یا چاپ برجسته، متفاوت از بقیه عمل می‌کند.
۶٫ آگهی‌های دوصفحه‌ای نیز، اثرگذاری بالایی دارند.
۷٫ صفحاتی که چیزی به آن چسبیده باشد، بسیار جالب است، پرهزینه است ولی نتیجه خیلی خوبی دارد.
نکات ریز در مورد تبلیغات مجله ای که زندگی شما را دگرگون می¬کند
۱٫ سایز بزرگ‌تر آگهی بیشتر موردتوجه قرار می¬گیرد.
۲٫ ۴۰ درصد خوانندگان یک تبلیغ را به خاطر اندازه،۱۹ درصد خاطر نوع محصول و ۳۹ درصد به خاطر کیفیت هنری در نظر می‌گیرند.
۳٫ بین اندازه تبلیغات مجله‌ای و توجه مشتری رابطه مستقیم وجود دارد اگر اندازه تبلیغ چهار برابر شود توجه ۲ برابر می¬شود.

نتیجه‌گیری

تبلیغات در مجله اگر با درستی و با هدف مشخص انجام شود قطعاً نتیجه خوبی دارد.
با رعایت نکات ریز گفته‌شده می¬توانید جز بهترین برندها شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.