۱۶ابزار برای مدیریت اینستاگرام
امروزه اینستاگرام، با میلیونها کاربر از سراسر جهان، رسانهای بسیار مؤثر برای اهداف تجاری و بازاریابی است. افراد برای بازاریابی اینترنتی و رونق کسبوکار خود از شبکههای اجتماعی گوناگون استفاده میکنند. مدیریت شبکههای اجتماعی امری بدیهی است و هر فردی باید با توجه به نوع کسبوکار خود استراتژی ویژهای را برگزیند. شبکههای اجتماعی یکی از اصلیترین بخشهای استراتژی محتوای هر شرکتی را تشکیل میدهد. شبکههای اجتماعی گوناگونی وجود دارد که هر شخص با توجه به رویکرد تجاری خود میتواند برای انتشار محتوای خود از آنها بهرهمند گردد. راههای دستیابی به این هدف، باید از نرمافزارهای جانبی و ابزارهای اینستاگرام استفاده کنید. در این قسمت با ۱۶ابزار برای مدیریت اینستاگرام آشنا میشویم و تعدادی از ابزارهای مفید و کاربردی برای بازاریابی و مدیریت اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد.
Hootsuite.1
یکی از بهترین پلتفرمها (پلتفرم به معنای سکو است. همچنین معمولاً سکوها و قسمتهایی از سالنها که ارتفاعشان از بقیهی سالن بالاتر است، پلتفرم نامیده میشوند. درنهایت میتوان چنین گفت :پلتفرمها سکوهایی هستند که فرصتی برای بهتر دیده شدن در اختیار افراد و کسبوکارها قرار میدهند.) برای مدیریت شبکههای اجتماعی که بهراحتی میتوانید زمان پست گذاری و نوع انتشار آنها را کنترل کنید. در این ابزار اینستاگرام تمامی شبکههای اجتماعی وجود دارد و شما میتوانید با انتخاب اینستاگرام، چگونگی نمایش پست و زمان انتشار آنها را مدیریت کنید. بهعبارتیدیگر با این ابزار نگران جا ماندن پستها برای قرار دادن در اینستاگرام نیستید و میتوانید دیگر فعالیتها جهت افزایش فروش را مدیریت کنید.
Combin.2
یک سرویس هوشمند مبتنی بر دسکتاپ است که به شما کمک میکند بازاریابی اینستاگرام خود را ارتقا دهید. با ترکیب هشتگ و جستجوی موقعیت مکانی، این امکان را برای شما فراهم میسازد تا با مشتریان بالقوه مربوطه ارتباط برقرار کنید.و همچنین این ابزار یک ابزار اینستاگرام رو به رشد در مدیریت اینستاگرام باهدف افزایش کاربران واقعی است. قدرت جستجوی بالایی که این ابزار دارد، به شما امکان پیدا کردن کاربران فعال در حوزه کاریتان را میدهد. علاوه بر قابلیت جستجوی اصلی برنامه همچنین اجازه میدهد پروفایلهایی که دوست ندارید برای همیشه از آن صفحه حذف شوند و به شما اطلاع میدهد که کدام صفحه را قبلاً آنفالو کردهاید تا دوباره فالو نکنید یا کدام صفحهها شمارا فالوبک نکردهاند. این برنامه یکی از ۱۶ابزار مدیریت اینستاگرام است.
Later.3
یک ابزار اینستاگرام کاملاً رایگان است که به شما امکان تولید ۳۰ پست در ماه را میدهد. در نرمافزار لاتر خود ابزاری به نام لینک بیو وجود دارد که امکان مدیریت و نمایش عکسها را بهصورت یک پلتفرم مجازی به شما میدهد و ازاینرو فعالیت شما در این شبکه را خیلی راحت و آسان میکند.
Linktree.4
ازآنجاکه پایه و اساس اینستاگرام عکس است، استفاده از این ابزار اینستاگرام بسیار توصیه میشود. در اینستاگرام هرکسی میتواند در قسمت بیو خود یک لینک به صفحه اصلی سایت قرار دهد. این نرمافزار اولین ابزار بهمنظور افزایش تعداد لینک و چگونگی تعامل این لینک و اینکه چه میزان کاربر از طریق کلیک بر روی آن وارد صفحه سایت شما میشوند را بهراحتی میتوانید با این ابزار اینستاگرام مدیریت کنید. یکی از ویژگیهای برجسته این ابزار این است که درون لینکی که ایجاد میشود نام برند شما قرار میگیرد، حتی اگر از نسخه رایگان استفاده کنید.
Boomerang.5
اپلیکیشن بومرنگ از رابط کاربری ساده و زیبایی بهره میبرد و میتواند بهصورت خودکار، تصاویر گیف یکثانیهای را بهعنوان یک فایل ویدئویی در گالری موبایل شما ذخیره کند. با ورود به اپلیکیشن، بلافاصله صفحه دوربین نمایان میشود تا بدون اتلاف وقت بتوانید فیلمبرداری را آغاز کنید.یک ابزار اینستاگرام عالی و فوق حرفهای برای تولید ویدئو در شبکههای اجتماعی باهدف جذب کاربران بیشتر است. کاربران اینستاگرام زبان مخصوص به خود رادارند و باید با زبان آنها صحبت شود که بتوانند با پستهای شما تعامل برقرار کنند، ازاینرو این ابزار به شما امکان تولید ویدئو به زبان کاربران را میدهد.
FourSixty.6
اینستاگرام ویژگی خرید کردن را در ماههای پایانی سال ۲۰۱۶ تست کرد و سال گذشته این قابلیت به اپ اضافه شد. کمپانیها حالا میتوانند محصولات خود را روی عکسها تگ کنند و بنابراین کاربر با کلیک روی عکس محصول موردنظرش را خواهد خرید. این کمپانی هماکنون نیز در حال تست ویژگی است که به کاربران اجازه میدهد تا از طریق استوریهای اینستاگرام خرید کنند. همچنین کاربران میتوانند بدون وارد شدن به سایت، محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنند. واین میتواند باعث رونق در کسبوکارتان شود.این برنامه ،در ازای نظارت بر محتوا اکانت، ساخت عکسهای مناسب، زمانبندی پستها و خدمات دیگری پولی را دریافت میکند.
Iconosquare.7
با استفاده از این ابزار میتوانید برنامههای زمانبندی و سازماندهی تبلیغات را مدیریت کنید و اثرات مؤثر اینستاگرام را در کسبوکار خود شناسایی میکند. همچنین به شما در شناسایی روشهای مفید برای جذب مخاطب و برندسازی کمک میکند.این ابزار جزو ۱۶ابزار برای مدیریت اینستاگرام است.
Instagram Business Blog.8
بهروز بودن در حوزه کاری یکی از اصول موفقیت هر شخصی است و در دنیای که سرعت تغییرات از نور هم بیشتر شده، این مسئله بیشتر از همه اهمیت دارد اینستاگرام بخشی به نام بیزینس را به برنامه خود اضافه کرده و از صاحبان کسبوکار خواسته تا برای پیشتاز بودن نسبت به سایر رقبا، مقالات این بخش را مطالعه کنند تا از آخرین تغییرات این شبکه اجتماعی مطلع شوند و آن را در صفحه کاری خود به کار ببرند.
Facetune.9
این برنامه یکی دیگر از ۱۶ابزار برای مدیریت اینستاگرام است که با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید برخی از ابزارهای مهم و کاربردی فتوشاپ برای روتوش تصاویر را بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید و بهآسانی با استفاده از آن ها به بهینهسازی تصاویر خود بپردازید.
Repost.10
یک ابزار اینستاگرام لازم برای به اشتراکگذاری محتوای تولیدی کاربران است. درواقع با این ابزار به مخاطبان خود نشان دادهاید که نظرات و علائق آنها احترام زیادی قائل هستید. استفاده از این ابزار خیلی ساده است و تنها کاری که باید بکنید، چند کلیک برای اشتراکگذاری مطالب است. گاهی اوقات ممکن است شما در یک پیج اینستاگرامی محبوب، یک پست را ببینید که تعداد زیادی لایک گرفته است و بخواهید که همان پست را در پیج خود داشته باشید، برای اینکار میتوانید محتوای پست موردنظر را دانلود کنید و سپس با کپی کردن کپشن آن، پست موردنظر را مجدداً در پیج خود بگذارید.
۱۶ابزار برای مدیریت اینستاگرام
Social Insight.11
یک ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی بهخصوص اینستاگرام است که بهراحتی میتوانید پستهای قرار دادهشده را تحلیل کنید. تعامل هر پست، تعداد لایک، پیشرفت حساب کاربری، دریافت بهترین زمان برای قرار دادن پست و اطلاعاتی در خصوص کاربران ازجمله مهمترین ویژگیهای این ابزار است. یکی از بهترین نرمافزارهای مدیریت اینستاگرام بهمنظور افزایش فالور واقعی است. این نرمافزار ضمن حفظ امنیت اکانت شما، بهصورت شبانهروزی در بکگراند سیستمعامل گوشی فعالیت میکند. گزارشها ماهانه و هفتگی به شما کمک میکند تا میزان رشد صفحه اینستاگرام خود را بهطور دقیق بررسی کنید. این برنامه جزو ۱۶ابزار برای مدیریت اینستاگرام است.
CrowdFire.12
از ویژگیهای این برنامه اندروید ، قابلیت پیدا کردن فالور ها و آن فالور ها، یوزر های غیرفعال و همچنین افراد محبوب را در هر این شبکهها خواهد داد و با این ابزار شما میتوانید تا افرادی که شمارا فالو نکرده و همچنین اکانت های غیرفعال را شناسایی کرده و اقدام به آنفالو کردن آنها کنید.
Social Rank.13
یک ابزار دیگر برای مدیریت فالوورها اما کمی حرفهایتر است. با این ابزار شما میتوانید فالوورهای خود را مدیریت و شناسایی کنید و براساس معیارهای خاص و تعریفشده، آنها را دستهبندی نمایید.
Soldsie.14
استفاده از این ابزار بسیار سرگرمکننده است، زیرا به شما این امکان را میدهد، تا محتوای اینستاگرام خود را به گالریهای جذاب و کاربردی تبدیل کنید، همه این ابزارها توسط تعدادی از شرکتهای بزرگی حمایت میشوند که خود آنها نیز از این ابزار برای بازاریابی محصولاتشان استفاده میکنند. با این ابزار شما میتوانید متن و عکسهای خود را به سایت خود لینک بدهید. ؛ این ابزار برای تبلیغات و فروش آنلاین لباسهای بوتیک، جواهرات وغیره مناسب است.عکسها و کپشن ایسنتاگرام قابل لینک شدن نیستند و تنها قسمت لینک دار در بیو پروفایل شما قرار دارد.
Instagram video tool.15
یک ابزار اینستاگرام حرفهای آنلاین برای تولید ویدئو است. این ابزار برای افرادی که هیچگونه تجربهای در ساخت ویدئو ندارند، بسیاری عالی و مناسب است و با آن میتوانند اقدام به ساخت انواع ویدئو متناسب باهدف و کسبوکار خود و بهصورت حرفهای کنند.
Upleap Instagram.16
این برنامه یکی دیگر از ۱۶ابزار برای مدیریت اینستاگرام است که این ابزار به شما کمک میکند تا بر اساس نوع فالوورهای موردعلاقهتان،و براساس حیطه کاریتان تعداد آنها را افزایش دهد. افزایش فالوور واقعی و تعامل و اثرگذاری فالوورها از ویژگیهای اصلی این ابزار است. کافی است که شما مشخصات صفحه خود را بدهید و این ابزار بهراحتی و براساس اطلاعات بهدستآمده از صفحه، فالوورها را به صفحه شما هدایت خواهد کرد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.