تفاوت بین مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی چیست؟
مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی در زمینه برندینگ تفاوتهای قابلملاحظهای دارند. در زیر تعدادی از سؤالها که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود را مطرح و پاسخ میدهیم.
- آیا شعار تبلیغاتی مطرحشده در مجله تبلیغاتی باعث افزایش و برندسازی میشود؟
- فرق عمده بین مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی و تبلیغات تلویزیونی و رادیو چیست؟
- در کل تفاوت بین تبلیغات اینترنتی و تبلیغات چاپی چیست؟
- مزیت استفاده از رسانههای تلویزیونی و رادیویی برای تبلیغات چیست؟
تاثیر مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی و رسانه ها بر درآمد
برای ارتقاء یک محصول یا خدمات، کسب و کارها و افراد میتوانند از مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی و یا رسانهای استفاده کنند. درحالیکه هر سه گزینهها میتواند به شما برای فروش بیش از آنچه که اکنون انجام میشود. کمک کند. ممکن است گزینهای بهتر برای مدل کسب و کار خاص و روشهای فروش شما باشد.
تبلیغ عمومی در مقابل هدفمند
یکی از تفاوتهای بین بازاریابی مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی، میزان مشخصهای است که تبلیغکنندگان قادر به انجام آن هستند. با بازاریابی جامع، تبلیغکنندگان بهطور معمول یک پیام را به یک مخاطب بزرگ ارسال میکنند. این نتیجه در برخی از منابع مشاهده میشود. با تبلیغات آنلاین، ممکن است بازدید یک مخاطب خاص به صفر برسد. برای مثال، با موتورهای جستجو مانند گوگل، آگهی شما فقط هنگامی نمایش داده میشود که کسی آن را در بین کلید واژههای انتخابی خودش سرچ کند.
هزینه تبلیغات
تفاوت دیگر بین مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی هزینههایی است که برای انجام هر دو مورد نیاز است. با رسانههای جمعی، یا مجلات برای شروع کار، به بودجه بیشتری نیاز دارید. برای مثال، ممکن است مجبور باشید میلیونها تومان برای شروع یک کمپین تبلیغاتی رسانههای جمعی صرف کنید. در مقایسه با یک کسبوکار آنلاین، شما با داشتن یک سایت میتوانید با هر مقدار پول شروع کنید. شما میتوانید بهطور بالقوه با هزینههای کمتر تبلیغات را برای موتورهای جستجو انجام دهید. البته برای کشور ایران بین مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی این آمار برعکس عمل میکند. اگر دانش مدیریت سایت را نداشته باشید مجلات بهصرفهتر هستند.
بازگشت سرمایه گذاری از طریق تبلیغات
هنگامی که شما هزینهای را برای تبلیغات صرف میکنید میخواهید بدانید که بیشترین بازاریابی را برای شما انجام میدهد یا خیر؟ وقتی از یک نمونه خاص مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی استفاده کنید، میتوانید مقدار بازگشت سرمایه خود را اندازهگیری کنید. بهعنوان مثال، هنگامیکه شما رسانهای یا محیطی تبلیغ میکنید، ممکن است متوجه نشوید فروش بهطور مستقیم به دلیل تبلیغات و یا عوامل دیگر افزایش مییابد. با تبلیغات آنلاین، شناسایی کسی بر روی آگهی کلیک کند و پس از آن یک خرید میکند بسیار ساده است. این دقیقاً همان چیزی است که میزان درامد شما از پولی که سرمایه گذاری میکنید را نشان میدهد.
بین مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی کدام یک؟
تبلیغات آنلاین دارای مزایای خاصی نسبت به رسانههای سنتی است. بسیاری از کسب و کارها هنوز به رسانههای جمعی تکیه میکنند تا کار را انجام دهند. این به این دلیل است که گاهی اوقات در ایجاد یک برندینگ قوی مؤثرتر است. شبکههای آنلاین اینگونه عمل نمیکند. درست شبیه به حالتی است که در حال تماشای یک نمایش تلویزیونی یا گوش دادن به رادیو باشید. به همین دلیل، نتایج مختلفی تولید میکنند. بسیاری از کسب و کارها باید از ترکیبی از هر دو نوع مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی برای به دست آوردن بهترین نتایج استفاده کنند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.