تفاوت بین مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی چیست؟

مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی در زمینه برندینگ تفاوت­های قابل‌ملاحظه‌ای دارند. در زیر تعدادی از سؤال‌ها که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود را مطرح و پاسخ می­دهیم.

  1. آیا شعار تبلیغاتی مطرح‌شده در مجله تبلیغاتی باعث افزایش و برند­سازی می‌شود؟
  2. فرق عمده بین مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی و تبلیغات تلویزیونی و رادیو چیست؟
  3. در کل تفاوت بین تبلیغات اینترنتی و تبلیغات­ چاپی چیست؟
  4. مزیت استفاده از رسانه‌های تلویزیونی و رادیویی برای تبلیغات چیست؟

 تاثیر مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی و رسانه ­ها بر درآمد

برای ارتقاء یک محصول یا خدمات، کسب و کارها و افراد می­توانند از مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی و یا رسانه­ای استفاده کنند. درحالی‌که هر سه گزینه­ها می­تواند به شما برای فروش بیش از آنچه که اکنون انجام می­شود. کمک کند. ممکن است گزینه­ای بهتر برای مدل کسب و کار خاص و روش‌های فروش شما باشد.

تبلیغ عمومی در مقابل هدفمند

یکی از تفاوت­های بین بازاریابی مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی، میزان مشخصه‌ای است که تبلیغ‌کنندگان قادر به انجام آن هستند. با بازاریابی جامع، تبلیغ‌کنندگان به‌طور معمول یک پیام را به یک مخاطب بزرگ ارسال می‌کنند. این نتیجه در برخی از منابع مشاهده می­­شود. با تبلیغات آنلاین، ممکن است بازدید یک مخاطب خاص به صفر برسد. برای مثال، با موتورهای جستجو مانند گوگل، آگهی شما فقط هنگامی نمایش داده می­شود که کسی آن را در بین کلید واژه­های انتخابی خودش سرچ کند.

هزینه تبلیغات

تفاوت دیگر بین مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی هزینه­هایی است که برای انجام هر دو مورد نیاز است. با رسانه‌های جمعی، یا مجلات برای شروع کار، به بودجه بیشتری نیاز دارید. برای مثال، ممکن است مجبور باشید میلیون­ها تومان برای شروع یک کمپین تبلیغاتی رسانه­های جمعی صرف کنید. در مقایسه با یک کسب­و­کار آنلاین، شما با داشتن یک سایت می‌توانید با هر مقدار پول شروع کنید. شما می‌توانید به‌طور بالقوه با هزینه­های کمتر تبلیغات را برای موتورهای جستجو انجام دهید. البته برای کشور ایران بین مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی این آمار برعکس عمل می­کند. اگر دانش مدیریت سایت را نداشته باشید مجلات به­صرفه­تر هستند.

بازگشت سرمایه گذاری از طریق تبلیغات

هنگامی که شما هزینه­ای را برای تبلیغات صرف می‌کنید می‌خواهید بدانید که بیشترین بازاریابی را برای شما انجام می‌دهد یا خیر؟ وقتی از یک نمونه خاص مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی استفاده کنید، می‌توانید مقدار بازگشت سرمایه خود را اندازه‌گیری کنید. به‌عنوان‌ مثال، هنگامی‌که شما رسانه­ای یا محیطی تبلیغ می‌کنید، ممکن است متوجه نشوید فروش به‌طور مستقیم به دلیل تبلیغات و یا عوامل دیگر افزایش می‌یابد. با تبلیغات آنلاین، شناسایی کسی بر روی آگهی کلیک کند و پس از آن یک خرید می‌کند بسیار ساده است. این دقیقاً همان چیزی است که میزان درامد شما از پولی که سرمایه گذاری می‌کنید را نشان می‌دهد.

بین مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی کدام یک؟

تبلیغات آنلاین دارای مزایای خاصی نسبت به رسانه­های سنتی است. بسیاری از کسب و کارها هنوز به رسانه‌های جمعی تکیه می‌کنند تا کار را انجام دهند. این به این دلیل است که گاهی اوقات در ایجاد یک برندینگ قوی مؤثرتر است. شبکه­های آنلاین این­گونه عمل نمی­کند. درست شبیه به حالتی است که در حال تماشای یک نمایش تلویزیونی یا گوش دادن به رادیو باشید. به همین دلیل، نتایج مختلفی تولید می‌کنند. بسیاری از کسب و کارها باید از ترکیبی از هر دو نوع مجله تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی برای به دست آوردن بهترین نتایج استفاده کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.