,

از کدام نوع بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان استفاده کنیم؟

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان

با وجود پیشرفت فنّاوری و تبلیغات اینترنتی باز هم یکی از مؤثرترین نوع تبلیغات، تبلیغات محیطی یا بیلبورد تبلیغاتی است. بیشتر بودجه هر شرکت مختص برندینگ و مطرح شدن آن است. برای شناسایی مؤثرترین نوع بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان باید بدانیم چگونه این کار را اجرا کنیم. تبلیغات محیطی دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به شرح آن می¬پردازیم.

بیلبوردهای عابر پیاده

یکی از مؤثرترین نوع بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان است که به‌راحتی در معرض دید قرار می‌گیرد. بیشترین تمرکز و هدف رانندگان هستند. این نوع تبلیغات محیطی برای ارگان و یا شرکتی مناسب هستند که متن و عکس تبلیغاتی زیاد یا محصولات متنوعی دارند.

بیلبوردهای چرخشی

یکی از انواع جذاب بیلبورد تبلیغاتی، بیلبوردهای چرخشی هستند. یکی از نکات قابل توجه این نوع تبلیغات محیطی که توجه بیننده را به خود جلب می¬کند وجود حرکت است. این نوع تبلیغات محیطی بیشترین شباهت را به تلویزیون دارند. دارای سه عنصر حرکت، تصویر و صدا هستند. این نوع بیلبورد تبلیغاتی مناسب شرکت¬هایی هستند که تنوع محصولات در آن زیاد است. هر محصول می¬تواند روی یکی از وجه¬های بیلبورد به نمایش درآید. با ویژگی¬های ذکرشده این نوع بیلبورد تبلیغاتی می¬توان پیام سازی¬های خلاقانه را انجام داد. و از طریق تصویر وجه¬های آن می¬توان داستان روایت کرد. عیب بزرگ این نوع تبلیغات محیطی آسیب‌پذیر بودن آن است؛ و خدمات پس از فروش خوبی هم ندارند.

بیلبوردهای مینی

این نوع بیلبورد تبلیغاتی عمومیت دارند. این نوع بیلبوردها قیمت مناسبی دارند. این نوع تبلیغات محیطی به خاطر کوچک بودن، در معرض دید نیستند. بیلبوردهای مینی تنها در روز و روشنایی دیده می‌شوند. می¬توان گفت این نوع تابلوها، تابلوهای روزانه و تابستانه هستند؛ زیرا منبع نوری ندارند. محصولاتی که روی این بیلبوردها تبلیغ می‌شود، نباید محصولاتی باشد که در شب خریدار دارد (مثل رستوران‌ها)، چون لازم است در همان لحظه در مخاطبین وسوسه ایجاد کرد. این بیلبوردها در شب چنین کارایی را ندارند.

بیلبوردهای دیواری (پنل‌های دیواری)

یکی از روش¬های تبلیغات ارزان روش پنل¬های دیواری است. با بیلبوردها می‌توان در منطقه محدود خود، تبلیغ ارزان داشت. بیشترین مخاطب این تابلوها عابران پیاده هستند که زمان خواندن مطالب را دارند. مزایای این نوع تبلیغ محیطی این است که فرصت داریم حرف بیشتری بزنیم. این بیلبورد تبلیغاتی به دلیل این که در دسترس هستند آسیب‌پذیر هستند؛ زیرا ممکن است روی آن اعلامیه چسبانده شود یا بعد از بازی‌های فوتبال و… از بین برود. چون مخاطب هدف این بیلبوردها عابران هستند، امکان ارائه اطلاعات جزئی را فراهم می‌کنند. به این دلیل، بیشتر موردعلاقه شرکت‌های فرهنگی (مثل گاج و قلم‌چی) هستند.

بیلبوردهای داربستی

این نوع تبلیغات محیطی به¬دلیل ظاهر نامناسب، آن‌چنان اعتباری ندارند؛ اما قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارند؛ زیرا با هماهنگی شهرداری می‌توان آن¬ها را در هر محلی نصب کرد. این نوع بیلبوردهای تبلیغاتی برای رویدادهای کوتاه مدتی چون مناسبت¬ها و یا رویدادهای لحظه¬ای مناسب هستند.

بیلبوردهای توماری

این بیلبورد تبلیغاتی شکل بهتر تابلوهای داربستی هستند. با این تفاسیر باز هم اعتبار و پرستیژ شما را حفظ نمی‌کند؛ و استفاده از این نوع تبلیغات محیطی برای برندهای معتبر توصیه نمی¬شود.

بیلبوردهای چهاروجهی

این نوع بیلبورد از مؤثرترین و در عین حال آسیب‌پذیرترین نوع تبلیغ به شمار می¬رود. از آنجایی که در پیاده رو نصب می¬شود ممکن است در برخورد با موتور آسیب ببیند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *