طراحی لوگو
معرفی پلن های طراحی لوگو
- برند بوک
(هویت بصری) - اتود دیجیتال و دستی
- 10% Up to
- طراحی لوگو ترکیبی است و طراحی هویت بصری یک سازمان یا شرکت و ست اداری، و یا گرافیک سایت
- طراحی کاراکتر
( شخصیت پردازی ) - اتود دیجیتال و دستی
- 10% Up to
- طراحی شخصیت و کاراکتر فراتر از طراحی لوگو است. طراحی شخصیت برای تبلیغ کالاهای مصرفی اکیدا توصیه می شود
- طراحی نشانه ترکیبی
(آرم یا لوگو تایپ) - اتود دیجیتال و دستی
- 10% Up to
- یک ترکیب از نوشته و عکس است هم خوانایی و هم مفهوم واضحی دارد. و با نگاه اول می توان به منظور این نوع لوگو پی برد
- نشانه نوشتاری
(لوگو تایپ یا مونوگرام) - اتود دیجیتال و دستی
- 10% Up to
- مونوگرام یا نشانه نوشتاری خوانایی و مفهوم واضح را بیان می کند با نشانه تصویری تفاوت دارد.هیچ مفهومی منتقل نمی کند
- نشانه تصویری
(آرم) - اتود دیجیتال و دستی
- 10% Up to
- نشانه تصویری همان آرم یا لوگو مفهوم مورد نظر را به راحتی منتقل میکند و این نوع هنر در برند سازی بسیار موثر عمل می کند
جهت بهره مندی از تخفیفات خاص طراحی لوگو همین حالا تماس بگیرید.
مشاهده نمونه های بیشتر طراحی لوگو
برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر کلیک کنید
تماس جهت استعلام قیمت و جزئیات : ۹۸۹۱۳۲۰۱۹۰۴۷+ ۹۸۳۱۳۶۶۳۹۱۲۰+
طراحی لوگو در اصفهان (نماد، آرم، نشانه)
طراحی لوگو در اصفهان در دنیای دیجیتال و فناوری جایگزین حروف شده است. بهبیاندیگر یک تصویر ده برابر یک متن در انتقال محتوا مؤثر است. بارزترین مثالها نشانه ، آرم، لوگو و سایر ابزار تبلیغات مانند بیلبورد و .. است. این موارد ممکن است بر مبنای نوشتن به روشهای سنتی باشند.
جایگاه طراحی آرم در اصفهان
نشانه یا لوگو در بسیاری از مکانها به چشم میخورند. جایگاه این موارد بعد از طراحی آرم در اصفهان بسیار مشخص است. ازجمله مکانهای این طرح روی بستهبندی ، قوطیها، پکها، وسایل نقلیه، کاغذ، در بازی ، بازارها، نمایشگاه تیزرها و… است.
برای اطلاع از جزییات فرم بالا را پر کنید. تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل فرمایند.
طراحی لوگو یا آرم چگونه امکانپذیر است؟
طراحی لوگو یا آرم فرایند پیچیدهای است. طراحان فرایند درون آن را میبینند.
آرم های خوب، مفاهیم اصلی سازمان را بیان میکنند و آن سازمان را به مخاطب معرفی می¬کند. طراحان لوگو در کانون آگهی و تبلیغات پیشنهاد تحقیقات صنعت و مشتری را انجام میدهند. ایدههای جدید و طرحهای خود را با مشتری خود در میان می¬گذارند. درحالیکه اصول طراحی لوگو یا آرم خوب را دنبال میکنند.
لزوم طراحی لوگو یا آرم برای شرکت یا شغل خود
ممکن است پیش خود سؤال کنید طراحی لوگو یا آرم چه ضرورتی دارد. آنها اغلب فقط تصاویر کوچک و بیمعنی هستند؛ اما باید عرض کنم لوگوها معنای زیادی دارند. طراحی آن نیز با مسئولیت بسیار زیادی همراه است. لوگوها معمولاً نمایندگی قابلتشخیص از یک شرکت یا سازمان هستند. با توجه به لزوم ارائه اطلاعات بیشتر به کاربران، آرمها نیز باید از طرف نام تجاری خود بهسرعت و بهطور مؤثر ارتباط برقرار کنند.
برای مقابله با چنین چالشی پیچیده، بسیاری از شرکتها تصمیم به استخدام یک نیرو بیرون از محدوده کار می¬گیرند؛ اما برای کسانی که نیاز به فرآیند طراحی لوگو یا آرم با نام تجاری جدید هستند. این کار بسیار خطرناک است. کار با freelancers برای طراحی یک لوگو میتواند یک چالش باشد.
سپردن طراحی لوگو یا آرم به شرکت تبلیغاتی پیشنهاد
برای طراحی آرم یا لوگو لازم است با یک شرکت تبلیغاتی به توافق برسید. این شرکت¬ها با داشتن نمونه کارهای زیاد میدانند چه چیزی از ابتدا برای ایجاد آرم ها لازم است. لازمه طراحی یک لوگو این است که از مرحله مفهوم تا محصول نهایی، چه چیزی در طراحی لوگو یا آرم پیادهسازی می¬شود؟ سؤال دیگر این است: طراحان چگونه میتوانند مأموریت و شخصیت سازمان را به یک تصویر ساده تبدیل کنند. مخصوصاً زمانی که آن-ها بخشی از نیروی شرکت یا سازمان نیستند؟
چه مفاهیمی درون یک لوگو است؟
هنگامیکه یک طراح برای اولین بار بر روی یک پروژه طراحی لوگو یا آرم جدید وارد میشود، زمان زیادی را صرف تلاش برای درک هر دو سازمان و مخاطبان آن میکند. کانون تبلیغات پیشنهاد به فرآیند یادگیری آنچه که آرم نیاز دارد تلاش میکند. یک logo در برگیرنده مفاهیم بسیار پیچیدهای است.
موارد لازم در طراحی لوگو یا آرم
بیشتر طراحان لوگو برخی از تکرار این اصول طراحی آرم یا لوگو را انجام می¬دهند:
سادگی
آیا طراحی ساده و تمیز بهاندازه کافی برای انعطافپذیری و بهراحتی قابلتشخیص است؟ آیا خیلی شلوغ و منحرف یا گیجکننده نیست؟
یادآوری
آیا بهسرعت قابلتشخیص است؟ آیا مردم فقط باید یک یا دو یا دو تفکر صرف کنند تا مفهوم آن را به دست آورد.
ماندگاری
آیا ماندگار خواهد بود؛ و در ۱۰، ۲۰ یا حتی ۵۰ سال در اذهان خواهد ماند؟
چندمنظوره
آیا در اندازههای مختلف بدون از دست دادن کیفیت در مقیاس یا در رسانههای مختلف و در زمینه¬های مختلف کاربرد خواهد داشت؟
تناسب
آیا با مخاطب موردنظر تناسب دارد؟ و این طرح یکتا و خاص آن حرفه هست؟
طراحان گرافیک که این طرحها را ایجاد میکند، میگوید که این پنج اصل برای طراحان، طراحی لوگو یا آرم جدید را بسیار دشوار میکنند.
هنگامیکه شما طراحی لوگو یا آرم میکنید، شما درنهایت برای حل یک مسئله مشغول به کار میشوید. شما سعی میکنید چیزی را بهسادگی بیان کنید که بر اساس اصول اصلی یک سازمان و آنچه سازمان آن را انجام میدهد باشد. حفظ این پنج چیز در ذهن شما از انجام فراموشی مانع میشود
ویژگیهای خاص طراحی آرم یا لوگو
لوگوی ساده، خاطرهانگیز و مناسب برای مخاطبان آن است. ویژگیهای فیزیکی و دیجیتالی آن کاملاً در تنوع و استفاده از رسانههای مختلف کار میکند. آرم در همه برنامهها و سایت¬ها باید یکنواخت باشد. از فاویکون ۱۶px، نماد توسعه مرورگر گرفته تا آیکونهای iOS، اندروید و غیره
مراحل طراحی لوگو یا آرم
در ادامه مقاله قصد داریم مراحل طراحی لوگو یا آرم را شرح دهیم.
مرحله ۱: تحقیق درزمینهٔ / صنعت
قبل از شروع و یا حتی قبل از قرار دادن قلم روی کاغذ، او باید تحقیق خود را انجام دهد. تحقیق در مورد این زمینه یا صنعت به طراحان کمک میکند تا حس محیطی را که لوگو در آن زندگی میکنند، درک کنند. این امر مخصوصاً برای طراحانی است که کار قبلی در آن زمینه یا صنعت را انجام ندادهاند. شما نیاز به دانستن روند و آنچه مناسب است.» نگاه مناسب و احساس یک آرم املاک و مستغلات، بهعنوانمثال، متفاوت خواهد بود از آرم رستوران و یا بانک است. ازآنجا، میتوانید شروع به فکر کردن درباره چگونگی تمایز آرم جدید از تن از موجودات قبلی کنید… چگونه لوگوی جدید متفاوت از دیگران خواهد بود، بستگی به زمینه دارد. در برخی موارد، لوگو نباید کاملاً متفاوت باشد، زیرا شما نمیخواهید مردم را خاموش کنید. بهعنوانمثال، در صنعت خدمات بهداشتی، مشتریان به دنبال یک سطح مشخصی از آسایش و آشنایی هستند؛ اما در صنعت کنسرت، شما ممکن است بخواهید با چیزی نوآورانهتر و خلاقانه تر بسازید. این مرحله بهطور چشمگیری از حوزه به حوزه درمیآید.
مرحله ۲: مشتری را بشناسید
زمانی که طراح درک جامع و عینی از حوزه یا صنعت داشته باشد، وقت آن رسیده است تا بتوان بهترین شناخت را از مشتری و مخاطب به دست آورد. دو بخش از این مرحله وجود دارد. ابتدا اطلاعاتی را که میخواهید به آنها بدهید؛ و دوم آنچه آنها انجام میدهند، چه چیزی درباره خودشان فکر میکنند و چه کسانی به آنها فروش میدهند… سپس، فرایند ترجمه وجود دارد. اگر مشتری شما یک شرکت ساختمانی است، اما آنها بسیار صحبت میکنند که چگونه آنها واقعاً مبتنی بر خانواده هستند،
چالش
چالش موضوع بالا این است که این ایده چطور میتوانید ماهیت این شرکت را جذب کند؟ وقتی این بخش از فرایند بهدرستی انجام میشود، این بسیاری از سؤالات را مطرح میکند و مشتری را وادار میکند تا مفاهیم ارزش خود را بیان و عمیق بیان کند. برای شرکتهای جدیدتر، این بحثها واقعاً میتواند واقعاً چشم باز کند. بسیاری از شرکتها از اینکه چگونه متفاوت هستند – بخصوص شرکتهای کوچکتر آگاه نیستند. این بحثهای طراحی لوگو یا آرم حتی میتواند به آنها کمک کند که بیشتر درباره آنچه خودشان را از رقبایشان متفاوت میکنند فکر کنند.
مرحله ۳: طرح، ارائه و تکرار
تایلر میگوید: من معمولاً سعی میکنم مشتری را بین دو تا سه فرصت قرار دهم. هرچه بیشتر بهتر؛ و شما ممکن است خود را در حال انجام اصلاحات در مورد تمام ایدههای خود که شما را با کار بسیار باارزش می¬کند.
مرحله ۴: مرور
گاهی اوقات این مرحله فقط یک نیشخند کوچک است. این یک سری تجدیدنظر طولانی است. معمولاً در قرارداد اصلی مشخص میشود که چندین اصلاحیه که او مایل به انجام آن است، باعث میشود که مشتری در مورد هر درخواست تجدیدنظر بیشتر فکر کند. گاهی اوقات، مشتریان از شما میخواهند تا از ابتدا شروع به کار کنید، او میگوید. در هنگام ایجاد قرارداد اصلی میتوانید از انجام این کار خودداری کنید. نسخه نهایی برای طراحی لوگو یا آرم بازاریابی هفته ورودی همراه با نسخههای ثانوی مورداستفاده در وبسایت، تابلوهای تبلیغاتی، نشانهها و سایر لوازم جانبی مختلف است؛ که هرکدام جداگانه هزینه مخصوص به خود را دارد.
مرحله ۵: ترتیب نهایی را سازماندهی کنید
هنگامیکه طراحی لوگو یا آرم به پایان رسید، فرمت¬ها و سایزها اصلاح خواهند شد. بهعنوانمثال سایزی که آیکون لوگو خود را در پایین پک قرار دهد تنظیم می¬شود. یا یک رستوران ممکن است نیاز به منوها، علامتها و تیشرتهای طراحی شده داشته باشد.
نتیجه
طراحی لوگو یا آرم از ابتدا یک فرآیند خلاقانه دشوار است که تحقیق، دانش کسبوکار و مخاطب آن را در برمیگیرد و در قبال اصول طراحی لوگو یا آرم بسیار موردتوجه است؛ اما اگر شما به طراحان مناسب در کانون آگهی و تبلیغات بسپرید و یک فرایند جامع داشته باشید. نتیجه چیزی که شرکت شما دوست دارد و مردم می¬توانند درک کنند خواهد بود.
ت مفاهیم خود را انتقال دادند.
فرم، اندازه، ساختار برای لوگو و طراحی آرم در اصفهان
فرم و اندازه مهمترین عنصر طراحی آرم در ست اداری است. شکل ظاهری هر یک از (سربرگ –کارت ویزیت –پاکت …) با اندازه و ساختار مناسب اهمیت دارد. عوامل ظاهری دیگر مانند رنگ و.. میتواند مفهوم طرح را منتقل کند. این کار نشاندهنده محتوای موضوع است.
اندازه و ابعاد دارای سایزهای اندازه استانداردهایی است. آن استاندارها با کاربردها رابطه مستقیم دارند. از عوامل تاثیر گذار رقابت در عصر فنّاوری سادهسازی، کوچکسازی، همراه با زیبایی است. قطع و برش از مراحل طراحی اوراق محسوب میشود. یک برش زیبا و بجا میتواند کار را به اوج زیبایی برساند. نوآوریها میتواند برای جلب نظر مخاطب باشد. قطع و برش با توجه به استانداردهای ابعاد کاغذهای موجود ایجاد میشود. این سهم به دلیل کاهش پرت کاغذ و استفاده بهینه از حداکثر فضای موجود کاغذ است.
تنوع و شکلپذیری آثار گرافیکی باید زیاد باشد. خدمات دیگر تبلیغات از جمله از کارتهای ویزیت، پاکت و یا اتکتها باید مناسب باشد. این کارها ممکن است بهصورت مجازی و حسی، غیر ازآنچه در حقیقت هست دیده شوند.ممکن است رنگ سبب ایجاد این تصور گردد.
تفاوت لوگو و آرم
شاید عجیب به نظر برسد که بسیاری از مردم ، آرم را بهجای نشانهمیشناسند.
لوگو یک عنوان به اشکال و صورتهای مختلف گرافیکی است که طراحی این اشکال بستگی به سلیقه و خلاقیت طراحان گرافیک دارد.
درواقع آرم یک عنوان گرافیکی نیست بلکه فقط یک نشانه و یا تصویر گرافیکی ساده است.
دو گونه نشانه وجود دارد
۱- دیداری یعنی هر آنچه با چشم میبینید و با ادراک حسی میشناسید.
۲- تصویری وقتی شماری از نشانههای دیداری ثبت میشوند و در متنی جای میگیرند تبدیل به نشانههای تصویر میشوند.
به اعتقاد پیرس نشانه چیزی است که تحت مناسبات یا عناوینی چند، جای چند چیز را در ذهن را میگیرد.
خدمات پیشنهاد
برای درک اینکه لوگو چه چیزی هست، ما باید ابتدا درک کنیم که کاربرد آن چیست. یک برای هویت یک تجارت میباشد. لوگوبرای یک شرکت و یا محصول را با استفاده از نماد، پرچم، نشانه و یا امضا مشخص میسازد. یک طراحی آرم دقیقاً روی فروش شرکت بهطور مستقیم تاثیر نمیگذارد و بهندرت تجارت را توضیح میدهد.معنی خود را از محصولات و سرویسهایی که نمایان گر آن میباشد، مشتق گرفته است. این ابزار برای هویت یک تجارت هستند، نه اینکه آن را توضیح دهد. بهطور خلاصه، چیزی که یک لوگو معنی میدهد مهمتر از جلوه بصری آن میباشد.
برای آگاهی از تعرفه این خدمات با ما در ارتباط باشید.