تیزر و کلیپ تبلیغاتی

تیزر و کلیپ تبلیغاتی

بنیاد هر شغل و حرفه به‌منظور کسب درآمد تبلیغات است. تیزر و کلیپ تبلیغاتی یکی از انواع تبلیغات محیطی است. به این منظور به­کارگیری رسانه قوی و مناسب جهت انتقال محصول یا خدمات به مشتری امری مهم است. بین سه نوع تبلیغات (رسانه‌ای، محیطی، چاپی) بسته به نوع محصول تأثیر بیشتری روی مخاطب می­گذارد. کانون آگهی و ارتباطات پیشنهاد با ارائه ۶ خدمت مهم درزمینهٔ تبلیغات به‌کارگیری این شیوه را به شما توصیه می­نماید.

خدمات کانون آگهی و ارتباطات پیشنهاد

  • ساخت تخصصی تیزرهای تلویزیونی و رادیویی و موشن گرافیک
  • ساخت تیزر و کلیپ تبلیغاتی ویژه فضای مجازی
  • بهره­گیری از تکنیک­ها و روش­های گوناگون طراحی و تولید تیزر و کلیپ برای برخورداری از بالاترین سطح اثربخشی
  • سه مرحله اصلی پیش‌تولید، تولید و پس‌تولید
  • تهیه سناریو یا فیلم‌نامه، انتخاب بازیگران، فیلم‌برداری، صداگذاری، تدوین و…

تیزر و کلیپ تبلیغاتی چیست؟

تیزر و کلیپ تبلیغاتی شیوه مناسبی برای ارائه آگهی­های تلویزیونی، رادیویی و چاپی هست. شاید شنیده باشید جذابیت تصویر بیشتر از متن و همچنین فیلم، بیشتر از عکس است. تیزر و کلیپ تبلیغاتی اصطلاحاً به رفتاری گفته می‌شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی حس کنجکاوی را در افراد بیدار می‌کند برای مثال، در کلیپ­های تبلیغاتی قبل از معرفی کالا علامت سؤال و کنجکاوی در ذهن شما ایجاد می­شود. علامات سؤال این است آیا قرار است محصولی فروخته شود؟ آیا قرار است فیلمی معرفی شود؟ تبلیغ‌کننده کیست؟ به این مرحله اصطلاحاً Teasing گفته می­شود.

مهارت

حتماً می­دانید برای ساخت تیزر و کلیپ تبلیغاتی هزینه و وقت زیادی صرف می‌شود؛ بنابراین لازمه این کار مهارت­ و دانش کافی برای ارائه آثار باکیفیت است. خوشبختانه گروه کانون آگهی ارتباطات با داشتن مهارت و تخصص کافی این خدمات را ارائه می­دهد. برای مشاهده نمونه تیزرهای تبلیغاتی به قسمت کلیپ مجله مراجعه کنید.

مراحل ساخت تیزر و کلیپ تبلیغاتی

مراحل ساخت تیزر و کلیپ تبلیغاتی دارای سه مرحله اساسی است. این مراحل به ترتیب پیش از تولید، تولید و پس از تولید است.

فاکتورهای اساسی تبلیغات

استراتژی، نوآوری و اجرا سه زیربنای هر نوع تبلیغ به شما می­رود. تیزر و کلیپ تبلیغاتی موفق ازنظر استراتژی کامل هستند. همان‌طور که در قسمت کلیپ مجله مشاهده می­کنید این سه فاکتور در تمامی تیزرهای کانون تبلیغات پیشنهاد مشاهده می‌شود. مورد دیگر انتخاب قالب آگهی همچون انتخاب موسیقی یا لحن و سبک آگهی، بخشی از استراتژی خلاق است. مهم­ترین نکته در انتخاب این استراتژی انتخاب قالبی است که بتوان پیام آگهی را انتقال داد و با مخاطب ارتباط مؤثری برقرار کرد.

موارد استفاده تیزر و کلیپ تبلیغاتی

  • پخش فیلم‌ها در نمایشگاه‌ها
  • تبلیغات در شبکه­های مجازی
  • اجلاس‌ و کنفرانس
  • پخش در سالن‌های انتظار و استراحت سازمان
  • پخش در رسانه‌های تصویری عمومی و تخصصی به‌منظور تبلیغات
  • استفاده از فیلم‌ها به‌عنوان کاتالوگ‌های الکترونیکی معرفی محصولات و خدمات سازمان
  • تولید فیلم به‌منظور ارائه گزارش عملکرد سازمان
  • پخش فیلم در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهرها
  • استفاده در هتل‌ها و تالارها
  • استفاده در فیلم‌های آموزشی